برادر گرامی جناب آقای دکتر حسینی
دبیر محترم کمیسیون رفاه بانکها
با سلام
احتراماً، بطوریکه استحضار دارند آئین نامه رفاهی کارکنان بانکها از طرف آن کمیسیون محترم تدوین و اصلاح و برای تصویب نهائی به شورای هماهنگی مدیران بانکها ارسال گردید متعاقباً برای جلب نظر آن شورا در مورد بودجه و اعتبارات مربوطه نیز اقدام لازم معمول فرمودند لکن متاسفانه تاکنون موضوع پیگیری نشده و آئین نامه مزبور که متضمن منافع کارکنان بانکها اعم از شاغل و بازنشسته است به تصویب نرسیده و ابلاغ نشده است.
نظربه اینکه همکاران بازنشسته همگی انتظار تصویب آئین نامه رفاهی جدید را دارند خواهشمنداست در این مورد اقدام فوری معمول فرموده و همکاران قدیمی خودتان را متشکر و ممنون فرمائید.
با تشکر و سپاس
رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان بانک سپه.
عباس الطافی
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 12:30 توسط کانون بازنشستگان بانک سپه
|