برادر گرامی جناب آقای دکتر حسینی

دبیر محترم کمیسیون رفاه بانکها

 با سلام

    احتراماً، بطوریکه استحضار دارند آئین نامه رفاهی کارکنان بانکها از طرف آن کمیسیون محترم تدوین و اصلاح و برای تصویب نهائی به شورای هماهنگی مدیران بانکها ارسال گردید متعاقباً برای جلب نظر آن شورا در مورد بودجه و اعتبارات مربوطه نیز اقدام لازم معمول فرمودند لکن متاسفانه تاکنون موضوع پی‏گیری نشده و آئین نامه مزبور که متضمن منافع کارکنان بانکها اعم از شاغل و بازنشسته است به تصویب نرسیده و ابلاغ نشده است.

     نظربه اینکه همکاران بازنشسته همگی انتظار تصویب آئین نامه رفاهی جدید را دارند خواهشمنداست در این مورد اقدام فوری معمول فرموده و همکاران قدیمی خودتان را متشکر و ممنون فرمائید.

 

با تشکر و سپاس

رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان بانک سپه.

عباس الطافی